Search This Blog

Tuesday, May 8, 2012

Tomok muntah darah kerana tersalah makan



  • <-- show your love
tomok dan isteri bercuti di universal studio singapore
Baru semalam MyGosip berkongsi gambar Tomok dan isterinya bercuti di Singapore, Hari ni Tomok dilaporkan muntah darah dengan banyak pada malam semalam.. Buat masa sekarang, Tomok menolak kemungkinan muntah darahnya disebabkan oleh perbuatan santau atau pun penyakit kronik.. Menurut Tomok mungkin dia tersalah makan.. erm.. apa lah yang dimakan tomok ni sampai muntah darah kan…
“Saya harap apa yang terjadi bukan sesuatu yang serius atau memudaratkan. Saya tidak nafikan ada juga terfikir kemungkinan isu disantau atau simptom penyakit kronik.”
“Memandangkan saya hanya muntah sekali, insyaAllah ia bukan perkara yang serius, Saya tak nafikan muntah darah agak banyak pada malam semalam (Isnin) tetapi ia hanya berlaku sekali sahaja.
“Selepas saya mengambil ubat, alhamdulillah keadaan sudah baik pada pagi ini. Kalau berlarutan tentu saya pergi hospital,” Mstar
MyGosip harap lepasni tomok makan la betul-betul jangan la tersalah lagi.. Risau juga MyGosip dengar sampai muntah-muntah darah bagai…

No comments:

Post a Comment