Search This Blog

Monday, May 7, 2012

Rita Rudiani Berbalah Sama Ayu Raudah Dan Rozita Che Wan?


Share48
Twitter dan Facebook memang macam-macam kegunaan. Makin celik IT memasing terutama para selebriti, makin canggih pula kes-kes gaduh dan berbalah mereka. Terbaru and ter’hottest’ pegaduhan Mohd Zaquan Adha, 24, pemain bola sepak negara (kini bersama ATM) bersama isteri abang kembarnya Rita Rudaini yang akan kami muatkan dalam artikel seterusnya.
Sekarang kita cerita dahulu mengenai spekulasi hangat antara Rita dan Ayu Raudah, dan apapula kena mengena dengan kakak Ayu Raudah iaitu Rozita Che Wan? Perbalahan mereka ini sudah lama. Semenjak Ayu Raudhah dikatakan orang ketiga yang menyebar fitnah hubungan perkahwinan Rita Rudiani dan suaminya, Mohd aidil Zafuan dalam tahun 2010 sebelum Ayu berkahwin dengan Zaquan seperti di bawah :
“Saya tidak pernah mengenalinya secara rapat. Saya hanya bertemunya hanya sekali, ketika Ayu menjadi pelakon tambahan dalam drama Rafflesia. Itupun bekas kekasihnya, Pekin yang memperkenalkannya. Saya tidak tahu apa yang menyebabkannya cemburu, sakit hati dan sanggup menyebarkan fitnah. Kalau pasal saya ada hubungan dengan bakal suaminya, Mohd Zaquan Adha, itu cerita lama.”
“Suami dan rakan-rakan baik tahu apa yang berlaku. Tidak perlulah ungkit cerita lama. Saya tidak mahu mengaibkan sesiapa. Saya nak jelaskan – kalau kaki disko, pemabuk dan kaki perempuan seperti itu, memang tidak sesuai dengan saya” – Rita Rudaini
Ingatkan sudah senyap dan selesailah bila Ayu sudah sah menjadi isteri Zaquan dan Rita pula sudah beranak dua. Tetapi kemelut itu terus membara dan meletup semenjak Ayu Raudhah memberi kenyataan di Galaksi mengapa tidak mahu bergambar bersama Rita Rudaini. Rasanya panas dalaman yang sudah lama terbuku antara biras ini semakin menjadi-jadi apabila Rita membalas pertanyaan peminatnya di laman Twitternya dan meluahkan rasa tidak puas hatinya kepada bukan sahaja kepada Ayu tetapi juga Rozita Che Wan. Ikuti luahan hati Rita.
Agaknya kemelut ni berpanjangan sebab suami si Ayu Raudhah pernah dating dengan Rita Rudaini. Tup tup kahwin pula dengan Aidil Zufuan. No wonder berapi-api je pasangan Ayu Raudah dan Zaquan Adha ni dengan Rita. Apapun pendapat kami selesaikanlah hal dalaman seeloknya. Tidak manis dan tidak professional perli-memerli begini. Apapun kedua belah pihak eloklah bertolak-ansur kerana anda semuakan satu keluarga. Seorang begini, semua akan terpalit hitamnya jua. Apapun cerita sebenar hanya mereka yang tahu.
OH ARTIS : PAYAH KALAU DAPAT IPAR DUAI, BIRAS, MERTUA TIDAK SEHATI SEJIWA. TAMBAH-TAMBAH ASYIK TIDAK PUAS HATI MEMANJANG. SIMPANG! INGAT KAHWIN NI KAWIN DENGAN PASANGAN ANDA JE. KAWIN DENGAN KELUARGANYA SEKALI YOU.

No comments:

Post a Comment