Search This Blog

Friday, October 28, 2011

Ilmu Firasat Mengenai Zakar Lelaki

Anda punya panjang atau pendek? Anda mesti ikhlas. Gunakan kayu pembaris kalau perlu. Jika kurang daripada 3" bererti pendek, kalau lebih daripada 3" bererti panjang. Secara amnya, kajian-kajian mencadangkan bahawa panjang rata adalah 3" ke 4" dan lingkungan rata adalah 2.5" ke 4". Menurut kajian, panjang rata adalah 3.5" dan lingkungan rata adalah 3.37". Tetapi menurut kajian Kinsey, panjang rata adalah 4.0" dan lingkungan rata adalah 3.7".








KALAU PANJANG - bererti anda memang suka menunjuk-nunjuk. Anda mudah belajar cara baru dan berseronok mencuba. Jika anda panjang lagi bererti anda suka menciptakan cara baru.







KALAU PENDEK - bererti anda kurang yakin pada diri anda sendiri pada mulanya. Anda seorang yang bermimpi-mimpian dan romantik, Anda boleh mengejutkan semua orang bila anda hilang sabar. Anda suka mengikut adat.







TEBAL - Anda mempunyai daya khayalan yang tinggi dan sungguh mempunyai keazaman dan kekuatan untuk mengkagumkan. Jika lagi tebal di dasar kemaluan bererti anda utamakan kebebasan.







KURUS - Anda seorang sensitif dan boleh mengeluarkan perasaan anda dengan senang. Kehalusan dan mutu sesuatu yang penting bagi anda.







LICIN - Anda seorang kekasih yang intuitif. Anda juga sering mengikut perasaan namum pandai menyesuaikan dengan perubahan dengan senang. Anda pandai menilai keindahan.







BERSIMPUL - Anda suka suka membuat sesuatu dengan cara berfikir terlebih dahulu dan sering berwaspada. Anda memikirkan sesuatu dengan logik akal. Satu atau dua bengkul besar menyatakan bahawa anda seorang kekasih yang sering membuat pasangan anda berada dalam kesusahan.







HUJUNG RUNCING - Anda idealistik dan artistik dalam perhubungan, agak sukar untuk anda bersenang-lenang dan lepaskan kebebasan anda. Jika anda panjang dan kurus juga, anda seorang kekasih yang mementingkan diri sendiri!







TUMPUL ATAU SEGI EMPAT - Anda kekasih praktik yang suka menunjukkan rasa cinta dengan perbuatan bukannya perkataan.







LEBAR ATAU BERBENTUK BAWANG - Kehendak seksual anda begitu kuat. Cergas, luar biasa dan bersifat menawan.







MELENGKUNG KE KANAN - Anda seorang pemberi. Anda seorang yang suka bercerita tentang seks diri anda sendiri begitu juga halnya dengan orang lain yang anda mahu mereka bercerita tentang hal seks mereka juga.







KEMALUAN MELENGKUNG KE KINI - Dalam hal berkenaan dengan seks dan cinta, anda seorang pembawa, bukan seorang pemberi. Anda lebih suka menyimpan cerita seks anda secara rahsia.







KEMALUAN BENGKOK TEPAT - Anda tajam akal tetapi anda seorang yang gatal. Anda menipu, jika begitu anda dapat apa yang anda mahu.







Kalau anda mempunyai kemaluan panjang yang melengkung bengkok, bererti anda seorang yang tidak boleh dipercayai dalam hal berkenaan dengan nafsu dan cinta.







Kalau anda mempunyai kemaluan pendek yang melengkung bengkok, bererti anda kerapkali cemas dengan kemampuan seks anda.

No comments:

Post a Comment