Search This Blog

Thursday, October 27, 2011

Ashraf Muslim dan Isteri

Sebelum ini, Ashraf Muslim dan Noor Dayana telah melangsungkan pernikahan di Tanah Suci, Mekah pada satu syawal tempoh hari. Dan baru – baru ini Ashraf telahpun mengadakan Majlis Persandingan yang berkonsepkan perkahwinan Inggeris di rumah pengantin perempuan di Villa Bestari, Kg. Sungai Pusu, Gombak, Selangor.
Dalam majlis itu, Ashraf dan Dayana tampil dalam persalinan berona putih dan lilac rekaan Ezuan Ismail. Memang tampak kacak dan cantik pasangan ini. Semoga bahagia hingga akhir hayat kami ucapkan, jom kita tengok gambar Persandingan Ashraf Dan Dayana.
Gambar perkahwinan Ashraf Muslim ini tidak ada kena mengena dengan Edisi Selamat Pengantin Baru yang kami uruskan di kampung ketika ini, memang lain dari yang lain. Sebelum itu sebagai disclaimer Gambar perkahwinan Ashraf Muslim di Mekah ini kami perolehi dari sahabat kami di forum cari.com.my uess 1331. Oh ye! sebelum terlupa kami selalu lepak di Cari.. Sumber informasi Gosip terkini.. bak kata BoboiBoy TERBAIKKKKK!!!!!!!
Bercerita mengenai perkahwinan Ashraf Muslim dilakukan secara ringkas dan sederhana, pasangan ini telah bernikah pada 1 syawal yang lalu.. Oleh itu jom kita tengok ramai – ramai gambar perkahwinan Ashraf Muslim di Mekah. Batu dan Guling – yeargh!!!
P/s: Tahniah kami ucapkan kepada pasangan ini, semoga berbahagia dan diredhai selalu… untuk anda yang kami sayang apa kata anda sayangi kami dengan like facebook dan follow twitter kami.. Jatuh cinta pada anda setiap hari!!!






No comments:

Post a Comment