Search This Blog

Thursday, May 24, 2012

Adi Putra Tolak Dakwaan Tidak Tinggal Sebumbung



Adi Putra Tolak Dakwaan Tidak Tinggal Sebumbung
Teks oleh Kheme Rosly
khemerosly@yahoo.com
KUALA LUMPUR, 23 MEI 2012: Setelah pelbagai cerita dan spekulasi yang timbul melibatkan pelakon Adi Putra dan isterinya Aida Yusof, kini kedua mereka tampil untuk memberi penjelasan berhubung situasi yang dihadapi rumah tangga pasangan ini.
Bertempat di Hotel Parkroyal, Kuala Lumpur telah berlangsungnya majlis sidang media bagi menjelaskan tentang situasi sebenarnya terhadap apa yang berlaku.
Menurut Adi Putra,rumahtangga mereka yang dibina lebih kurang enam tahun itu bergoncang bukan kerana anak, orang ketiga atau statusnya sebagai pelakon.
"Kami berdua sudah saling mengenali antara satu sama lain. Jadi kalau populariti makin naik pun saya masih orang yang sama. Itu semua adalah andaian dan tanggapan orang ramai. Sebab itu kami di sini mahu menjelaskan semua andaian itu.
"Saya tidak mahu orang ingat kami mempermainkan soal kahwin cerai. Tetapi apa yang terjadi telah memberi pengajaran buat kami berrdua.
"Syukurlah saya baru saja memfailkan penceraian kami tetapi belumpun bercerai.
"Jadi saya anggap perkara ini bukan kesilapan tetapi lebih kepada pengajaran buat kami berdua,"jelasAdi Putra menjawab spekulasi .
Bagi Aida pula, mendirikan mahligai bersama Adi Putra merupakan perkahwinan keduanya.
Malah dia yang pernah melalui proses perceraian suatu ketika dulu, menggangap apa yang terjadi kepada dirinya sebagai satu dugaan selain redha dengan ketentuanNya.
"Selama ini saya tidak pernah merasa curiga dengan Adi Putra dan kami saling mempercayai antara satu sama lain.
"Dalam tempoh 9 hari ini, kami mencari jalan yang terbaik untuk membetulkan keadaan dan dugaan yang berlaku ini," kata Aida.
Menjawab kepada persoalan tidak lagi tinggal sebumbung, Adi Putra menolak sekeras-kerasnya dakwaan tersebut dan dia bersedia untuk menunjukkan bukti jika itu yang ingin diketahui umum.
"Rumah kami ada kamera litar tertutup, jadi saya boleh tampil dengan bukti yang saya pulang ke rumah.
"Tidak kira jam berapa pun, jika saya habis kerja saya akan pulang ke rumah," jelas Adi Putra.
Menurut Adi dan Aida lagi, mereka sekadar manusia biasa yang tidak boleh lari daripada melakukan kesilapan dan berharap masyarakat umum dapat menerima penjelasan mereka mengenai hal ini.
Pasangan berkenaan mengucapkan terima kasih kepada individu dan peminat yang sering mendoakan yang terbaik rumahtangga mereka.

No comments:

Post a Comment