Search This Blog

Monday, June 10, 2013

Gambar Majlis Perkahwinan Izzue Islam – Pelakon Sebenarnya Saya Isteri Dia

Gambar Majlis Perkahwinan Izzue IslamPelakon Sebenarnya Saya Isteri Dia |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, saya berterima kasih kepada anda kerana sudi datang membaca di blog saya ini.Di sini saya ingin kongikan koleksi gambar / foto perkahwinan Izzue Islam bersama isteri Awin Nurin  di mana majlis tersebut dilangsungkan pada pagi tadi.
Ulasan Khas Semperna Majlis Perkahwinan Izzue Islam bersama Biodate Pengantin : -

ohartis-pernikahan-izzue-islam-4

Nama Pengantin Lelaki : Muhamad Izzue Islam Bin Mazlan
Nama Pengantin Perempuan : Nurinafilah Binti Waharudin
Tempat Perkahwinan Dilangsungkan : Dewan Shah Alam
Nilai Mas Kahwin : 11Dinar berserta RM 11,111,11  dan 7 dulang (perempuan) 9 dulang (lelaki)
Baiklah di bawah ini saya kongsikan Gambar Majlis Resepsi Pasangan Izzue Islam dan Awin Nurin yang diadakan di Dewan Shah Alam dan bertemakan konsep Indoor Garden .
ohartis-pernikahan-izzue-islam-3
izzue-islam
izzue-islam-kahwin-1
Izzue-Islam-Selamat-Bergelar-Suami-Kepada-Awin-Nurin
kahwin
majlis-perkahwinan-izzue-islam
majlis-perkahwinan-izzue-islam1
majlis-perkahwinan-izzue-islam5
nikah
nikah1
nikah3
pernikahan-izzue-islam-3.jp_

Posting Gambar Majlis Perkahwinan Izzue Islam

No comments:

Post a Comment