Search This Blog

Friday, May 25, 2012

hantaran


Ikhlas Dari Jiwa Sesuci Cinta Kita
Rona mewah dengan hiasan menarik melatari gubahan hantaran kali ini. 146 idea gubahan yang mampu meruntun setiap jiwa yang memandang. Pikat hatinya dengan barangan hantaran mewah dan sederhana. Walau seringkas mungkin gubahan, namun nilainya tetap tidak terkira di hati pemberi dan penerima. Semarakkan rasa sayang dan nyalakan pelita kasih dengan gubahan cinta yang tiada taranya.

Gelora Asmara

Rona ungu melambangkan kesetiaan namun penuh bermisteri. Ungkapkan gelora asmaramu dengan gabungan rona hitam dan ungu dalam gubahan penuh kemewahan ini.









Simpulan Kasih Nan Indah
Hantaran memerlukan kreativiti yang segar dan hebat untuk mencipta kelainan. Jika anda inginkan keunikan yang tersendiri, mungkin penggunaan dulang besi yang berkaki tinggi ini sebagai dulang hantaran anda boleh membantu.

 




Setulus Murni Si Dara Hatiku
Penggunaan bunga segar menjadi pilihan ramai pengantin masa kini. Pemilihan bunga warna segar rona ungu, putih dan merah jambu menambah eksklusif hantaran yang bakal diberikan untuk pujaan hati.

 




Merah Putih Lambang Cinta

Rona merah jambu dan putih, lambang cinta setulus jiwa. Walau tampak ringkas, gubahan tetap mampu menawan hati yang menerima. Pemberian kasih buat yang tersayang agar hubungan kekal bahagia.

 





No comments:

Post a Comment