Search This Blog

Friday, October 28, 2011

Doa Pengasih Nurun Nubuwwah


Jika anda ingin mendekati raja, menteri atau orang yang berpangkat atau berkumpul dengan orang ramai, maka bacalah doa ini setiap hari sekurang-kurangnya sekali. Insya’Allah semua orang yang anda dekati itu akan menaruh kasih sayang
 
pengsan atau gila, bacakan pada minyak dan sapukan pada orang berkenaan.






24. Andainya anda ingin mendekati raja, orang berkedudukan tinggi atau orang ramai, baca doa ini setiap hari, insya-Allah semua akan kasihkan anda.






25. Jika ingin kuat berjalan, bacakan pada sirih bertemu urat, kemudian usapkan daun itu dari kepala sampai ke dua hujung kaki, insya-Allah anda akan kuat berjalan.






26. Jika anda dalam perjalanan dan ada tanda akan hujan, bacakan doa ini, insya- Allah tidak jadi hujan.






27. Jika terjadi permusuhan, bacakan berulang kali, insya-Allah akan berhenti.






28. Jika akan berangkat ke medan perang, bacakan doa ini, insya-Allah tidak di kejar musuh, sebaliknya musuh akan bercerai-berai sesama sendiri.






29. Jika ada wanita yang sukar bersalin, bacakan doa ini pada air dalam mangkuk putih, minumkan air itu, insya-Allah bayinya akan cepat lahir.






30. Jika ada orang sakit mata, bacakan doa ini dan hembuskan pada matanya, insya- Allah lekas sembuh.






31. Apabila ada orang digigit ular, kena bisa, racun atau penyakit lain, bacakan doa ini pada tempat yang luka atau tempat yang sakit, insya-Allah lekas sembuh.






32. Jika anda ingin bertemu raja jin, sucikan diri anda daripada najis dan hadas, bacakan doa ini 100 kali pada malam Jumaat di tempat yang suci dan sunyi.






33. Rasulullah bersabda:”Jika kamu ingin di muliakan orang lain, bacalah doa ini.”






34. Jika anda hendak melamar seseorang wanita, berpuasalah sehari dan jangan tidur pada malamnya. Bacakan doa ini terus-menerus di tempat sunyi. Insya-Allah lamaran anda diterima.




No comments:

Post a Comment